10 Mart 2013 Pazar

Yeni yeni mart ürünleri!

Merhabalar

Uzun zamandır yazamıyordum, iki sebebi var : Birincisi aldığım ürünleri kullanıyım bi tecrübem olsun, ikincisi de gözlerim bir buçuk aydır kızarmaktan şişmekten ölüyordu, pek bişey süremiyordum haliyle hevesim kaçmıştı. Geçen hafta doktor korkumu yenip gittim, muayene oldum.



Meğer alerji varmış, üç tane de damlam oldu. Ama kızarıklık ve şişlik geçmedi. İşte bunlar hep nazar. Fotoğraflardan da görülüyor ki gözlerim rezalet ama arkadaşlarım niye yazmıyorsun diye sorunca ben de amaaan nolcak hadi yazıyım dedim. Bir de 8 Mart'ta indirm vardı Watsons'da yeni malzemelerim de oldu böylece.

Göz altı kapatıcısı (Mac- Bourjois)

Benim en çok kullandığım makyaj malzemesi göz altı kapatıcısı, göz altlarım çok mor olduğu için şimdiye kadar ucuz sayılabilecek bir sürü markayı denedim (loreal, maybelline, avon,orfilame, max factor,yves rocher) ama pek süper sonuçlar alamadım doğrusu. Sonra forumlara baktım Bourjois Healty Mix Concealer'ı çok methediyolardı,  onu denemeden sipariş ettim internetten. pişman oldum. Tamam belki kaliteli yumuşak ve gözaltına çizgilerine dolmayan ince yapısı var ama, kapatıcılığı yok ki.
  
Daha sonra yine okuduklarımın izinde şu üç markaya yoğunlaştım, bu sefer kafaya koymuştum alacaktım! Shiseido, Benefit ve Mac. Gözaltı kapatıcısı denenmeden alınmıyor ki, bi de o kadar para verceksem denemeliyim diyip sephora'ya gittim. Gözlemlerim, benefitinki güzel belki ama mediumu çok koyu lightı çok açık hem de sankı sarartıyor gibi,rengi tutmadı bende. Shiseido'nunkini beğendim şimdi ne yalan söyleyeyim, yurtdışından filan gelecek olursa sipariş edebirim-shiseido aslında cilt bakım markası olduğundan ürünlerine güveniyorum, ama kapatıcılığı çok çok iyi değil, ama iyi, hem de çizgilere dolmuyor. 

Neyse sonra Mac'a gittim, bana göz altı kapatıcısı lazım dedim, bi de fırça lazım dedim aldım. Şimdi kapatıcığı güzel, doğal duruyo, aydıtlatmıyor-ki istediğim bişey değil benim bu. Lakin ki çok kuru. yani ben düzenli gözaltı kremi kullanıyor olmasam daha beter olabilirdi. Ama altına düzgün bir kremle güzel bence. fiyatı da fırça artı kapatıcı 110 liraydı sanırım. 55e 55 olmalı ayrı ayrı fiyatları. Kapatıcı için çok gibi dursa benim o kapatıcıyı bitirmem nerden baksam 3 seneyi alır. Fırça konusunda diyeceğim bir şey yok evet pahalı(217 numaralı fırça). Aynı şekilde yurtdışından gelecek arkadaşlarım olursa bir kaç tane fırça sipariş etcem,gerçi şu anda kapatıcı, allık ve far fıçam var kaliteli, belki pudra ve fondoten alabilirim, bakalım. 







    Resim 1 : Nw25 Studio Finish Concealer. 


Resim 2 : Gözlerim şiş zombiden hallice! Sağda kapatıcı yok solda var. 



Rujlar ( maybelinne - deborah )


Yine Watsons'tan 8 mart indiriminden aldığım iki ruj, ikisi de aklımda yoktu öylesine aldım biraz. 

İlki maybelinne color sensational serisinden 338 numaralı midnight plum. Ara sıra saçma sapan renkli göz makyajı yaptığımda kırmızı ve pembe rujlar kesmediğinde mor rujum olsun diye aldım. He tabi esmerim ben mor yakışmıyo zaten ama olsun, hem neydi  "Purple is the new Pink". Ama tam mor değil, bi ara sanırım inglot'ta vardı, ordan bi deniycem şöyle gerçek bir mor :) Maybelline'in bu serisi fena değilmiş, vanilyalı gibi tatlımsı bi kokusu var, yumuşak ve ışıltılı, rengi yoğun değil, öyle günlük sürmelik bi ruj yani. Rengi yoğun olmayan rujları pek sevmiyorum gerçi ama :) 








Resim 3: maybelinne midnight plum

İkinci ruj ise Deborah'ın mat serisinden(atomic red serinin adı) numara 1(rosetto), sevimli bi renk. Tam olarak tonunu tarif edemiyorum, pembeyle nar çiçeği arası mı desem, değişik bi renk işte. Bu serinin tam kırmızısını almıştım, o da güzeldi ama her mat ruj gibi kurutuyor dudağı bi yerden sonra. Ama mat ruj iyidir. sanırım 15 liraya aldım.  




 






Resim 4 : Deborah mat ruj - rosetto. 


Rimeller (Clinique - Maybelinne) : 


Eskiden yoktu, ben ilk Max factor'ün bir rimelinde kullanmıştım, plastik gibi yapılı rimeller. Hatta şimdi de rimeli ikiye ayırıyorum plastik gibi olan rimeller ve normal sürülen rimeller. Bu plastik yapılılar topaklanma yapmıyorlar, kolayca akmıyor ve kirpikleri daha yoğun gösteriyorlar. Ama kirpiği çok ve uzun arkadaşların söylediğine göre ağırlık yapıyorlarmış, ki beni ilgilendirmiyor. 


Clinique ara sıra kalem ve rimelli setler çıkarıyor ya, bu onlardan anladığım kadarıyla. Rimelin fırçası çok komik, minicik ve kıvrık. Az rimel sürmek isteyenlere önerebilirim, normalde de uzun kirpikli olup üstünden geçmek isteyenlere yani. Ama sonuç başarılı tabi. (genelde kalemle birlikte setleri 55 lira civarı oluyor)



Resim 5 : Clinique high length mascara 


Maybelline rocket' i yine forumlarda okuyup aldım, beğendim, daha önce kullandığım alix avien'in sarısına benziyo, fırçası az daha tombiş. sanırım fiyatı 15 lira civarı ben beğendim. 



      Resim 6 : maybelline rocket volume. 

(kalem ve eyelinerla birlikte fotoğrafı aşağıda bunun)

Eye liner - Göz kalemi (maybelline - clinique)
Ben eye liner (bizim evde okunuşu : laylayrır) sürmeyi beceremiyorum, daha doğrusu uğraşamıyorum, ne zaman acele etsem yüz defa sürüyorum filan. O yüzden pek sevdiğim aldığım bi ürün değil.Kardeşim hanımefendinin eli yatkın bi de gözleri benden büyük, daha çok kullanıyor. Bu ürün kendi fırçasıyla geliyor ve kıvamı çok optimum bence. Başarılı buldum, jel laylaynır gibi değil, katı gibi, sürmesi bana bile kolay geldi. Ve siyahı gayet güzel bi ton.fiyatı 20 lira civarı olabilir, çok emin değilim, indirim vardı çünkü. 


                                Resim 7 : Maybelline jel eyeliner, siyah



Yukardaki maskarayla birlikte gelen gelen göz kalemi "cream shaper for eyes" rengin adı da black diamonds, ve gerçekten ışıltılı füme yumuşak bir kalem. Ama ben göz kaleminde koyu siyah sevdiğim için pek bana hitap etmedi yine de sürdüm çektim. 

Resim 8 : Clinique cream shaper for eyes black diamonds 







Resim 9 : sağ gözde clinique kalem, sol gözde maybelline eyeliner.



 Resim 10 : Sağ gözde clinique rimel sol gözde maybelline rimel (ce eeeeee yıhıhı hıhı hı hı )

Bakım ürünleri (clinique - diadermine - john frieda)


Dedim ki ben bu göz altı morluklarını geçici olarak kapatmak yerine kalıcı olarak yok edeyim. Neyse  sonra misspera'dan (ki gerçekten ucuz ve güvenilir bir site, tavsiye ederim) Clinique even better serisinden dark circle corrector aldım. Biraz da yorumları okumuştum bloglardan ama meğersem clinique bedava dağıttığı için blog sahiplerine biraz abartıp yazmışlar. Öyle mucize bir ürün değil, 3 haftadır aksatmadan kullanıyorum, bi değişiklik yok. Ama tabi ki dokusu çok güzel ve şu sorunlu gözümde alerji yapmadığına emin olmadığım, yatışırıcı tek ürün. O yüzden çok kızamıycam. Ama tavsiye etmiyorum. 

Bu arada sanırım göz altı morlukları sadece estetik cerrahi yollarıyla geçen bi olaymış, umudumu kestim. ( he bi de uyku düzeni filan diyolar da :p ) 



Resim 11 : Clinique even better eyes, dark circle corrector. 


Diadermine markası bende güven uyandırıyo niye bilemdim, nasıl reklam yapmışlarsa artık. Bu makyaj temizleme suyu çok çok güzel. Acayip memnun kaldım. Hem her tür makyaj temizliyo,hem kurutmuyor, hem de acıtmıyor gözü, kokusu çok ferah. bi de pıspıslı. Ben tonik olarak da kullanıyorum, hafif nemlendirici özelliği de var üstelik. değişik bi şey yani
Böyle ara bi ürüne ihtiyacınız varsa tavsiye ederim, fiyatı da indirim filan olunca 10 lira civarı oluyo. 

                                                       Resim 12 : Diadermine temizleyici su 



Ve son olarak da bir saç bakım malzemesi. Bunu da sanırım trendyolda indirim var diye almıştım. John frieda'nın spreyli hacim veren losyonu. Şans eseri tam istediğim ürün çıktı. Saçıma masa yapıp sonra köpüklüyordum sabit kalması için, benim saçım pek model tutmuyor, kalın telli ve asi. Amma lakin ki köpük de biraz yapay gibi katı gibi duruyodu. Bu tam aradığım şey, hem maşayla ufalmış saçlara hacim veriyor, hem şeklini koruyor hem de doğal duruyor. Düz saça denemedim, bence dalgalı saçlar için bir ürün, hem maşadan önce sıkınca saçı da koruyormuş. fiyatı 20 lira civarı, ama bereketli bi ürün, kolay kolay bitmez. Bi ara da bu serinin köpüğünü alacağım sanırım. 


Resim 13 : John Frieda collection, luxurious volume, thichening blow dry lotion. 



Söz veriyorum bi daha bu kadar şey biriktirmeyeceğim! 













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder