20 Ocak 2013 Pazar

Siyah kalem dosyası kapanış

Selamlar

Bi önceki postumdan sonra iki yeni öneri geldi siyah göz kalemlerine ; ben de gittim aldım denedim.

                                          Resim 1 : Maybelline line definer

Maybelline pek değerli arkadaşım Nevin'in önerisiydi. Bu kalemin avantajı ucu çok ince, ve gözün üstüne çok ince sürmeye olanak sağlıyor. kalıcılığı da fena değil, ama ben pek beğenmedim. Gözün üstüne sürmeye avantajlı olsa da alta sürmesi uzun oluyor. Fiyatı 18-19 lira civarı.


    
Resim 2 : Chanel le crayon yeux 
Bu kalem elime tesadüfi geçti. Artık nasıl bi tesadüfse! Neyse, tek kelimeyle kötü bu kalem ya. Donla kalan şener hristiyan diyor ve kesinlike önermiyorum, bir kalem bu kadar mı çabuk akar. Fiyatı da 60 lira. 


         

                                                Resim 3 : Rimmel exaggerate eye definer
                                                
Ve kazanan kalemimiz! Rimmel exaggerate eye definer ; ismiyle müsemma kalıcığı gerçekten inanılmaz güzel, abartmıyorum. resmen 10 saat gözümde kaldı ve akmadı. Sanırım aşık oldum kendisine bu yüzden. Fiyatı da 11 liraydı. 


Kendinize iyi bakıyosunuz, öpüyosunuz



  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder