7 Ocak 2013 Pazartesi

sally hansen - red zin

Selamlar

    Müzik olaylarına ara verip kozmetik işlerine dönmenin vaktidir! Sonunda fotoğraf makinesi de aldığıma göre beni kimse tutamaz :)

Ojeler konusunda golden rose, flormar ve pastel bizim gibi ojeye çok para vermek istemeyenlerin tercihidir malum. Ama son zamanlarda değişik markaların ojelerine de sarmaya başladım. Kuaförlerde eczanelerde gördükçe merak ediyodum, internette-sanırım trendyonda- indirimde görünce dayanamadım bir klasik olarak bordo oje aldım. Fiyatı 7 liraydı, 15 ml oje için fena değil sanırım.


610 numaralı "red zin" klasik bi kırmızı-bordo. Fırçası çok kalın, benim için kötü, zaten bit kadar tırnaklarım var, beceremiyorum kalın fırçayla.

Aldığımda sürmüştüm, ertesi gün soyulmaya başlamıştı, kalıcılığı pek güzel değil. Açıkçası o kadar üstünde yazan gibi 5 etkili filan değil, bildiğiniz oje yani.
Sally Hansen'le ilgili söyleyeceklerim bu kadar.  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder