7 Ocak 2013 Pazartesi

Essence twilight serisi " Jacob’s Protection"


Konuk sanatçımız :) 


Merhaba,  ben Didem. Bundan sonra Modanın Notası’na ara ara oje ve kozmetik yazılarımla konuk olacağım. Öğrenciyim, dolayısıyla öğrenci işi paylaşımlarda ve yorumlarda bulunacağım. Umarım bir gün ben de Channel ojeleri yorumlarım ama şimdilik böyle idare edeceğiz.

Bildiğiniz gibi Avrupa’nın vasat ama eğlenceli markası Essence  Türkiye’ye yeni geldi sayılır, bildiğim kadarıyla şimdilik Rossman ve Gratis’lerde satılıyor. Kozmetik ürünlerini  henüz denemedim ama ojelerdeki çeşitliliği ve renkliliğiyle kalbimi çaldı diyebilirim. Bir China Glaze, bir  O.P.I falan alamadığım için bazı simli, pullu ve çılgın ojelerden mahrum kalıyordum.  Bu açıdan İhtiyaçlarımı karşıladı sayılır.
Essence’in çeşit çeşit serilerine ek olarak bir de konseptli serileri oluyor ve sürekli olarak değişiyor. Gratis’e geçen gittiğimde The Twilight Saga: Breaking Dawn part 2 konsepti  vardı. Konsept karizmamı fena halde çizse de simli lacivertlere, bordolara, morlara karşı koyamadım. Abartmamak için de zor bi karar vererek 01 nolu, Jacob’s Protection isimli lacivert ojeyi seçtim sadece, bu kadarı bile alay konusu olmama yetti.


Konseptini ve ismini bir kenara bırakırsak, içinde yoğun şekilde saks mavisi ve biraz da sarı simleri olan bir lacivert. Simleri dikkatlice bakmadığınızda ya da ışık vurmadığında çok parlamadığı için günlük kullanıma da çok uygun. Sürekli koyu renk oje sürenlere özellikle öneriyorum, monotonluğu kırıyor en azından.
Bunun dışında tüm Essence ojeleri gibi bunun da yapısı çok yoğun, fırçasının kısalığı ve kütlüğü sebebiyle sürerken çok rahat edemedim ben. 


 Tabi öyle tırnakta 2-3 gün durmasını da beklemeyeceksiniz. 24 saat oldu süreli, uçları gitti bile.
Fiyatı da 2,49 TL idi, 10 ml ama performans açısından fiyatı çok uygun değil bence. Yine de ah o çeşit çeşit seçenekler…



1 yorum: