15 Aralık 2012 Cumartesi

essence oje

Bizim zamanımızda bu kadar renkli oje yoktu aah ah diye başlıyorum efem ; ki zira öyle. Lisedeyken pasaj pasaj dolaşır mavi oje arardım, en iyi ihtimalle koyu lacivert filan bulurdum, o da dandik markaların. Neyse sonrasında teknoloji ilerleyince(!) iyice saçma sapan renkleri bile bulur oldum. Bu hususta yeri gelmişken golden rose üreticilerine selamlarımı yolluyorum, paris seriniz çok güzel çok renkli, seviyoruz!

Ama benim şu aralar gözdem "essence" markasının ojeleri. Essence Türkiye'ye yeni gelmiş bir Alman markası. Yurtdışından gelen her ürünün pahalı olduğunu düşünürsek, muhtemelen memleketinde bizim flormar muadili. Makyaj malzemelerinden bi asansörlü kalemini aldım, ki fena değil, bir de smokey eye ikili farını aldım, sanırım ben beceremedim kullanmayı, onu da sonra anlatırım, fakaaat. 

Ojeleri çok güzel bu markanın 5ml hacme sahip olmalarına rağmen 2.5 liraya satılmaları biraz pahalı ama olsun. ( bu arada oje alırken hacmine bakmayı yeni akıl ettim, misal rossmanda satılan rival de loopun ojeleri 15ml hacme 2 lira gibi bi fiyata sahip. çok enteresanmış aslında, kandırılıyor muyuz neyiz? yok canım daha hayatımda hiç oje bitirmediğime göre zaten o ojeleri fazla fazla satıyorlar) 

Aşağıda son  zamanlarda aldığım 3 Essence oje var, isimleri de çok sevimli :D 

Bu chick reloaded olan yeşil ve mor hareli gri tabanlı bi oje. Choose me ise hafif mavi tabanlı turkuaz simli, time for romance ise parlatıcı içinde bordo büyükçe simli. 
Chick reloaded yeni seri, fırçası çok değişik geldi, makyaj fıçaları gibi uça geldikçe darlaşıyor, ayrca oje yoğun baya, bilmiyorum kuruyunca/eskiyince ne olur. diğer iki oje de simli ojeler, ki simli oje sevmememe rağmen bu ikisine bayıldım. Renkleri karıştırmayı sevdiğim için böyle bir deneme yaptım. 
Burda chick reloded fırçası, tek kat ve çift kat görünümü:

Burda Choose me tek ve çift kat, ayrıca bi de Time for romance çift kat. 
Burda da alta iki kat golden rose'un temel renklerinden sarı lacivert ve üstüne Choose me. 

İşte böyle, gratis'e girince bi essence'e bakın derim, çok kapsamlı bi nude serisi var ama ben hiç sevmiyorum  bana ters yani oje varsa vardır, yoksa yoktur. Niye atar yaptım durup dururken ten rengi ojeye hiçbir fikrim yok. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder