15 Aralık 2012 Cumartesi

kalıcı ruj - max factor

Selamlar!

Ruj yiyen kadın taifesindenim, istediği kadar kalıcı olsun yiyorum ben onu diyorsanız buyrun. Makyaj yapmaya lisede konserler yüzünden başladım, malum sahnede ışıklar altında soluk duruyor insan. En sevdiğim makyaj malzemesi de ruj benim tartışmasız, dudaklarım ince olduğundan her rengi de sürüyorum rahat rahat, kırmızılar bordolar filan.

Neyse ruju bu kadar sevmeme rağmen tazelemeyi unutuyorum hep,yemek yedikten sonra ya da konser arasında niyeyse başka işlerim oluyor.İstediği kadar kaliteli olsun normal rujlar yemekten sonra ya tamamen siliniyo, ya da kenarlar kalarak kötü bi görüntü veriyor zamanla.  İşbu sebepten üç dört sene önce kalıcı ruj araştırmalarım başladı. Ve loreal'in ikili rujlarından aldım, hatta 3 renginden birden aldım. Hem mat hem de kalıcıydı. Sonra üretimden kaldırdılar ama. O yüzden tekrar araştırdım bu sene ve buldum. Max Factor Lipfinity serisi (ordan bi lip + infinity diye kelime oyunu da yapmışlar da neyse)  :


Kalıcı rujlar normal rujlar gibi değil, iki katmanı/etabı var bi tanesi renk veriyor, bi tanesi da sabitliyor gibi. Baştan söyleyeyim içinde paraben var, ki bence hatta petrol türevi şeyler filan da var, yoksa bu kadar kalıcı olması  mümkün değil. Ama kokmuyor, yani ben dudağımda kokulu ruj varken yemek yiyemeyen bi insanım, rahatsız etmedi kokusu. 

Önce renk vereni sürüyoruz, kurumasını bekliyoruz 1 dakika kadar sonra üstüne yumuşak balmumu gibi olanı  sürüyoruz. İndirimde görünce 2 tane almıştım ben ilk aldığım, kırmızı tonlarını sevdiğim için 110 numaralı Passionate. İkincisi de 150 numaralı Bare, şeftali-pembe arası ikisi de değil, çok doğal duran bi ton. Aşağıda sırasıyla dudağın normal hali(blank sample :p ), Bare ve Passionate. 


Kalıcılık konusuna gelirsek, özel olarak dudaklarınızı kemirmezseniz 3-4 saat kesin gidiyor, yemek yeseniz, içseniz hatta peçeteyle silseniz bile. Fiyatları normalde 40-45 arası, ben Kızılay'daki parfümerilerde %50 indirim dönemlerinde aldım, sanırım ayda bir giriyor indirime. 45 liraya değmez belki ama, 20 liraya kesinlikle değer. Günlük kullanımda da özel günlerde de rahatça kullanılabilir. 







2 yorum:

  1. hey hey hey! kızılayda nerden almıstın acaba:)

    YanıtlaSil
  2. meşrutiyetteki kozmetikçiden almıştım, büyük zincirlerden biriydi, "aldo" olabilir.

    YanıtlaSil